czwartek, 27 czerwca 2013

Ważna informacja!

Piszę do Was z pewną informacją. Jak wiecie wyjeżdżam w poniedziałek na całe dwa tygodnie do Włoch i wracam dopiero w okolicach czternastego lipca. Jako ,że nie chcę Was zostawiać na dwa tygodnie bez rozdziału napisałam ich kilka do przodu. Nie wiem jak będzie z moim dostępem do internetu tj. wifi, choć ratuje mnie pakiet internetu nie wiem w jakich dniach będę one dodawane. Wszystko zależy już od mojej dyspozycyjność. Postaram się przez ten okres dodać ze trzy rozdziały. Jednak nie będę miała możliwości Was informować, więc tyle ,że będziecie musiały same tu od czasu do czasu zaglądać. Nie wiem czy przed wyjazdem pojawi się tu jeszcze jakiś rozdział. Wszystko zależy czy uda mi się jeszcze stworzyć z jeden, lecz nie obiecuję. Więc jeśli nie odezwę się do końca tego tygodnia to już dziś chcę życzyć wam cudownych wakacji i przede wszystkim dobrej pogody od przyszłego tygodnia.

Ściskam, wingspikerr.

PS. Jeśli byłaby jedna osoba chętne mi troszeczkę pomóc przez ten okres prosiłabym o kontakt pod tym postem :)

15 komentarzy:

  1. do Włoch ?! weź zabierz mnie ze sobą ;p
    obiecuję cierpliwie czekać na kolejny rozdział :)
    i Tobie także życzę udanych i gorących wakacji ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, chętnie, i tak biorę trylion walizek :P
      Cieszę się :))
      Dziękuję bardzo i również takich życzę :))

      Usuń
  2. Koment na szybko: jeśli chcesz mogę Ci jakoś pomóc przez ten czas :))
    Tymczasem uciekam do czytania zaległych rozdziałów u Ciebie ;*

    Zazdroszczę wyjazdu, ja swój mam już za sobą ;<
    Udanego wypoczynku ;)!
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :) Byłabym okropnie wdzięczna!

      Nie ma sprawy. Dziękuję :*

      Usuń
    2. O ile z ludźmi z informatora jest ok, o tyle z osobami, które tam się nie dodały a komentują mogę mieć mały problem :< Chyba, że podrzucisz mi jakąś listę mniej-więcej z linkami tych blogów? Wtedy wszystkich ogarnę :))

      Usuń
    3. Postaram się podrzucić Ci ją jutro, ok? :)

      Usuń
  3. Udanych wakacji i dobrej pogody :)
    Czekam na nowy rozdział, mam nadzieję, że uda ci się go niedługo dodać.
    Poza tym, generalnie mogłabym ci pomóc, jeżeli nikogo nie znajdziesz.
    Pozdrawiam, Joan. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed wyjazdem zapraszam cię jeszcze na jestem-powietrzem.blogspot.com na nowy rozdział ;) życzę udanych wakacji! :) Włochy to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna oprawa graficzna bloga! tak mnie on zaciekawił, że wkrótce wezmę się za jego czytanie...:) jestem pewna, że mnie zaciekawi.

    Piszesz o siatkówce? Wpisz bloga (lub blogi, jeśli masz ich więcej o tej tematyce) tutaj: http://kibicowelove.blogspot.com/p/opowiadania-warte-polecenia.html To ważne, ponieważ chcę zebrać jak najwięcej blogów o tej tematyce w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wyjazdu! :)
    U mnie szesnasty rozdział :) http://volleyball-love-story-zb9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 44 years old Analyst Programmer Fianna Tolmie, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Parasite and Rowing. Took a trip to Harar Jugol and drives a Ferrari 340 Mexico Berlinetta. przeczytac pelne informacje o

    OdpowiedzUsuń